onsdag 26 maj 2010

Liten uppdatering.

Har en liten period där jag inte riktigt vet vad jag ska skriva här. Visst skulle ni kunna få veta vad jag äter till frukost, lunch och middag. Om vad som händer på jobbet osv. Men tror att det är bättre att jag låter bli helt i stället. Måndagens löpning och gårdagens morgonlöpning gav värk i mitt vänstra knä. Tidigare har det varit höger knä som det har varit problem med, så jag vet inte ännu om jag ska vara orolig för detta. Även om jag absolut ska ta det på allvar. Så i går hade jag verkligen en dag som jag kände mig som en sopsäck stora delar av dagen. Ansåg att det var min tur att stå för matlagningen, så jag valde att grilla. Jag gjorde grillspett med kött och grönsaker, halloumiost och en couscous-sallad till. Sedan gick vi en promenad runt Lugnvik med M, det var trevligt och härligt innan man fick inta soffan. I natt drömde jag att jag var gravid, jag vaknade av drömmen och hade lite svårt att somna om efter det. Man brukar säga att det är ett ”andligt barn”, en inre mognad samt att något kommer att födas, som en ny idé, jobb eller något annat. Idéer har jag ibland alldeles för många av, så vi får se vad det blir den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.