fredag 14 maj 2010

Alice In Wonderland.

I går var det en ledig dag och visst känns det ibland konstigt att vara ledig en dag mitt i veckan. Jag har även väldigt dålig på att vara ledig och göra ingenting. Därför är det kanske bra träning för mig, eller är det därför jag väljer att arbeta lite i dag?!
Det regnar ute, men i dag är det mycket varmare än i går, så det går helt klart att vara ute om man vill det. I går tog vi en cykeltur ner till Oden, fikade och bara satt och tog det lugnt. Det var mysigt och en alldeles lagom cykeltur en regnig och grå dag.
Vi såg även Alice i underlandet i går och det är inte riktigt min smak, men tror att alla som gillar den typen av film, tycker om den. Helt klart en film som man måste se. Även om jag inte gillar filmer där djur kan prata, drakar som krigar osv.
Har Du sett filmen? Vad tyckte du om den?

Bilden kommer härifrån.

1 kommentar:

  1. Jag tyckte det var en riktigt trevlig film, precis som jag förväntat mig att Alice skulle framställas av just den här regissören :)
    Trevlig helg!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.