fredag 30 april 2010

Häxa.

Såhär sista dagen i månaden, har jag alldeles för lite att göra
på jobbet. Det är så att man längtar till måndag och arbete
börjar ramla in igen. Så vad gör ni på självaste
Valborgsmässoafton? Sitter ni och väntar på att bli brända på bål
i kväll? Jag har väntat varje år på att de ska hämta mig, men
uppenbarligen har de inte kommit på mina häxerier ännu. Det är bra.
För då kan jag blanda mina häxdrycker och låta världen smaka på
min goda dryck.

Tillbaka till verkligheten. Ska nu till läkaren och se vad han har att
säga. Kanske säger han att jag är en häxa och att jag har blivit
åderlåten.

Njut av den här dagen. Den kommer aldrig tillbaka.

Hälsningar,
Häxan

1 kommentar:

  1. Haha, du får väl se om det kommer någon och hämtar dig i kväll!
    Ha en trevlig Valborg!
    kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.