måndag 15 mars 2010

Provsmakat på nya Body Balance-koreografin.

I eftermiddag tränade jag först Body Balance. Fick provsmaka på fyra
låtar av den nya koreografin. Varav en var benlåten på dryga 8
minuter. Riktigt bra. Mina ben darrade rejält sista biten. Däremot
tyckte jag mindre om låten med solhälsningarna, men jag kanske
ändrar mig.

Har Du hunnit testa nya releasen?

Avslutade dagens träning med vinterns hittills härligaste löppass.
(Ingen skidåkning). En timmes löpning på en skogsbilväg. En timme
med väldigt lätta ben, en timme att analysera dagen, en timmes balsam
för själen.

I fredags när jag mötte upp H för en löptur, så fick jag en
present. En alldeles underbar present. Isbroddar till löparskorna.
Tusen tack finaste.

Nu ska jag pussa på en sjuk prinsessa och äta wok med en fin man.

Ha en härlig måndagkväll.

3 kommentarer:

  1. Vad bra med broddar!
    Superbra present!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tjejen!
    Jag har tyvärr inte testat nya programmet, body balance. Det kommer att bli fokus på mitt nya program som jag fått av Bodil för att fixa rygg och höft nu. Efter en helg i Sthlm, som var jättebra, känns det dock som att det är en lyx att bo i Jämtland. Så lätt det är att hitta vardagslyx i att kunna springa ensam på en skogsbilväg eller att åka skridskor och skidor utanför dörren. Fånga dagen genom att ta en promenad hem, gå förbi en blomaffär och köp en ny fin växt.. Det känns dock som att du är duktigt på att fånga dagen i vanliga fall och att unna dig lite vardagslyx.. KRAMAR från Mirja

    SvaraRadera
  3. Ja, det var en perfekt present :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.