onsdag 3 mars 2010

Östersund, vilken vinterstad.

Mottagandet av OS-medaljörerna på torget i kväll gav mig rysningar.
Så många människor hade kommit för att hylla dem. Det visar vilket
vinteridrottsparadis jag lever i.
Mitt älskade Jämtland.

Vi gick tidigare. Blev kalla av att ha suttit på ett varmt café
innan. Tack fina Susan för en trevlig kväll.

Nu ska jag krypa ner i soffan med filtar. Känner mig febrig. Hade
feberfrossa sista timmarna på jobbet. Nu är det bara att ladda för
sprinttävling i morgon. Ingen feber får förstöra det.

3 kommentarer:

  1. Tack själv finaste du! Det gör vi om! :-) Hoppas du mår bättre snart och inte blir sjuk! :-) <3

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig att det var häftig stämning! Men apropå torget, jag blev chockad i jul då vi hade vägarna förbi- vad har de gjort?! Det fulaste torg jag har sett, ingen växtlighet alls och några små skjul. Jaja, det kanske fixar till det till sommaren.
    Hoppas att du håller dig frisk, håller tummarna!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.