torsdag 11 mars 2010

Gym och paj.

I eftermiddag tränade jag styrka, biceps och axlar. Skönt.
Efteråt lagades en paj med fetaost, spenat och rökt lax, som har
varit planerad i tre dagar.
Passade på att ta en bild på pajen när den sattes in i ugnen, om den
skulle bli riktig katastrof. Själv fick jag ont i magen och har inte
smakat på den. H fick vara testkanin.
När jag har smakat på den, lägger jag ut receptet, om det smakar bra.

Har Du något gott pajrecept?
Både mat- och efterrättspajs recept får ni gärna tipsa om.

Vet ni...
...i morgon är det fredag, vilket innebär väldigt nära helg.
...det har snöat på eftermiddagen och det håller på att bli
kallare. Lycklig.

4 kommentarer:

  1. När jag såg pajen så var min första tanke popcornspaj! :) Hoppas den smakade, det mesta med feta blir smarrigt.

    SvaraRadera
  2. Låter hur gott som helst!
    kram

    SvaraRadera
  3. Frida: När du skriver det, så stämmer det! :) Det ser ut som ett lager vita popcorn :)

    Jess: Den var mycket god! Lägger ut receptet senare. Kram

    SvaraRadera
  4. http://ellinorsworld.blogspot.com/2010/02/broccoli-och-adelostpaj.html

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.