tisdag 16 mars 2010

En liten paus.

Eftersom jag hade svårt att koncentrera mig på jobbet, så tog jag en
paus. En kaffe på universitetet och bestämma höstens kurser. Här
kryllar det av glada studenter och jag får tid att göra det som jag
skjutit på några veckor. Sista ansökningsdagen är i april, men den
här gången är jag inte ute i sista sekund. Det kommer att bli tufft
att både läsa och arbeta 100 %. Samtidigt som jag tror att det ger
mig mer motivation i arbetet. Några minuters promenad från arbetet
till föreläsningssalarna underlättar väldigt mycket.

Så, vad tror ni att jag har valt att läsa för kurser?

2 kommentarer:

  1. Härligt Sandra! SÅ glad jag blir att du sätter dig o fikar, jag blir alldeles matt av ditt liv annars och detta vill jag du gör varenda dag! Slappar, fikar och njuter och stannar upp o tittar lite på livet.

    Du springer, söker, jagar... glöm inte upp att stanna och dofta på blommorna gumman.

    Kurser hinner du med, misstänker att alla kurser du valt är ambitiösa, handlar om hälsa, utveckling, psykisk balans.
    Idrottsvetenskap och kanske "Träning för prestation" eller "fysisk aktivitetet..."
    Kan oxå vara något med Sociologi eller samhälle och "ledarskap" eller kanske har du hittat en härlig fjällkurs?
    Jag hoppas på det sista =)
    Ta en fika till så häller jag upp en kopp o fikar med dig jag oxå

    KRAM o lycka till och hoppas du kommer in på det du vill.

    SvaraRadera
  2. Spännande!
    Tror absolut att det kan bli en drivkraft åt båda håll.
    Ska bli spännande att höra vad det är för kurser du sökt.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.