lördag 24 november 2012

lars wallin.

Lars Wallin har alltid varit en stor favorit hos mig, där hans klänningar gör mig trollbunden och en dröm har alltid varit att få bära en av hans klänningar på mitt bröllop. För att den drömmen ska bli sann så måste jag nog vinna på lotto, men en dröm är fin även om den inte slår in. Så när jag i dagarna fick se hans smyckeskollektion blev jag först alldeles iskall, men sedan att det är något som faller mig rakt in i hjärtat. Har länge funderat på att bära ett kors, en tro på att det ska beskydda mig och hans smycken går in i mina känslor nu och ett av hans halsband ska en dag bäras på min hals. För att förlora min älskade bror har gjort att jag måste tro på att det finns något som tar hand om oss när vi lämnar jordelivet.
Bilder från Lars Wallin Jewelry. Collage av mig.

4 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen du ska få bära ett av dessa smycken, det är du värd!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Ja, vilken flicka har INTE drömt om en klänning signerad Lars Wallin. Visste faktiskt inte att han lanserat en smyckekollektion nu också, men jag gillar dem verkligen. Önska, önska runt i ring, önska kostar ingenting...

    SvaraRadera
  3. Vilka otroligt fina ord du skrivit om saknaden och sorgen. Ibland skrämmer det mig verkligen att inte veta vad som sker i livets nästa sekund. När tillvaron vänds upp och ner, kan det vara svårt att förstå meningen med det. Hoppas ni kan njuta av en fin jul med ljus och värme från nära runt omkring er.

    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Jättefina smycken, må jag säga. Du skulle passa jättebra i nåt av dem, eftersom du är otroligt fin, vilket du varit sen du föddes i och för sig :)
    Stor kram/faster

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.