måndag 17 september 2012

Stickor i trä & ekologiskt garn.

En påbörjad antibiotikakur. Svinkoppor är diagnosen. Lilla fröken är rätt pigg och utslagen ser redan bättre ut. Så egentligen hade antibiotikakuren kunnat få vänta några dagar. Då jag tror att kroppen mår bra av att få läka av sig själv så långt det går.
I morgon är det min tur att få vara hemma och det känns nu lite lyxigt att få den tiden. De här sakerna som följer med förskolan är jag inte så förtjust i och det tänkte jag hålla för mig själv. En stund.

Se vilka fina saker jag såg på Hemtex. Ekologiskt garn och trästickor. De får mig att vilja sticka ett par strumpor till lillan innan vintern anländer. Eller en söt kofta.

6 kommentarer:

  1. Jag vill också kunna sticka! Vad mysigt...

    SvaraRadera
  2. Ohh jag kan inte sticka, hade gärna kunnat =D

    SvaraRadera
  3. åh sticka skulle jag allt bra vilja lära mig! skönt att utslagen redan ser bättre ut och ta tillvara extra på dagen hemma idag!! Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har inte stickat sedan skolan (förutom en gång då jag gjorde ett försök och tröttnade), men kanske kan jag ta upp det nu i höstsoffan :)

    SvaraRadera
  5. Dem är det jag som har köpt in ;) Kul att du gillar det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra gjort Ellinor! För jag gillade dem verkligen :)

      Radera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.