söndag 8 juli 2012

Kaffe ur loppismuggen.

Vad mycket jag har sovit senaste dygnet. Henrik klev upp med Vilja i morse och sedan klev jag upp och åt frukost med dem, efter det var det dags för Vilja att sova förmiddag och då sov jag en stund till i soffan. Känner mig lite krasslig och hoppas verkligen att jag inte har någon förkylning i kroppen. Har en hel del bilder att gå igenom från helgen, så ni hör snart av mig igen. Tänkte visa er en av de fina sakerna vi hittade på loppis i går – en namnmugg. Kunde inte låta bli att köpa den.
En sådan här mugg hade jag med mitt namn på när jag var liten. Den har tyvärr gått sönder sa min mamma. Viljas farmor heter Ingrid och därför tyckte vi att det var lite roligt att ha den. Har nyss druckit kaffe ur den, men tror att den passar bättre till Vilja att dricka mjölk ur och till farmor när hon är på besök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.