onsdag 23 maj 2012

att få springa barfota.

Premiären av att gå barfota på gräsmattan var i går för mig och i dag har Vilja fått springa barfota och solhatten kunde plockas fram. Att få springa barfota är så härligt och jag gör det mest hela sommaren och får riktigt härliga sommarfötter. Vilken sommardag. Gick tidigare från jobbet och skyndade mig hem och plockade fram bikini, kjol, filt och grill. Har inte gjort mycket ute i kväll, då jag är väldigt trött och ska lägga mig i tid och ha nya krafter i morgon. I morgon kväll ska jag springa Spring en mil – vinn en bil. Visst är ni med och hejar på mig då?
 
Älskade lilla fot och hand.

3 kommentarer:

  1. Heja heja!!!
    Underbart att kunna gå barfota :). Jag hatar skor och strumpor, så den här årstiden passar mig perfekt. På jobbet kör jag barfota året om, skorna ligger alltid avsparkad under skrivbordet.
    Lycka till imon!
    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Jag har blivit helt beroende av att gå barfota en stund i gräset på kvällen. Om det har med graviditeten att göra eller inte, vet jag inte...men det är underbart härligt!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  3. Barfota är det bästa :) Klart vi hejar på dig om du bestämmer dig för att vinna en bil!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.