tisdag 4 oktober 2011

Vintage Stories.

God morgon fina ni. Vad roligt att ni uppskattade videobloggen i går, då ska jag försöka få in en liten då och då. Är det något speciellt ni vill att jag gör videoblogg på? Vilja fick komma till oss vid 23-tiden och har varit lite orolig. Så i natt har alla tre sovit dåligt, vi måste bli bättre på att ta varannan natt, så inte båda går och är småbarnsförälder-trötta. I dag har jag på mig en gammal blus från Vintage Stories / Kappahl, har nästan aldrig använt den och förstår inte varför, den är så fin tycker jag. Önskar er en fin tisdag.

Bloggat från Iphone.

4 kommentarer:

  1. Vilken romantisk blus, jättefin! Och superfin header!! Har fundera i flera veckor på att göra en ny header, emn har ionte haft tid. Hoppas ni får en skön tisdag! Kramar!

    SvaraRadera
  2. åh ja det har varit en superbra dag :) hihi. Hoppas att din dag har varit lika bra ! kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.