onsdag 10 augusti 2011

Dans, musik & sång.

Vi har haft en mysig kväll i mina hemtrakter med musik och sång. Vilja sken som en solstråle när jag bjöd upp till dans. Innan hon somnade i Baby Björn. Nästa år vill hon nog gärna göra de andra sällskap på scenen. Nu befinner vi oss hos momma och älskade lilla hjärtat somnade för natten långt senare än normalt. I morgon hoppas vi på en dag i skogen och förhoppningsvis lite bär.

Har inte hunnit berätta det som står oss varmast om hjärtat just nu. I går fick Vilja en lillkusin. En alldeles underbar liten tjej och som nybliven mamma får jag tårar i ögonen när jag tänker på den lilla tjejen. Vi längtar så mycket efter storasyster, lillasyster och resten av familjen. Välkommen till världen lilla vän.

Bloggat från Iphone.

3 kommentarer:

  1. Oj va svårt det är att komma in till dig och skriva kommentarer = /
    Men jag ger inte upp = ))
    Va stor hon har blivit...
    Ha en bra dag i skogen !!
    Kram Helene.

    SvaraRadera
  2. Vilja är ett riktigt fint tjejnamn :-)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.