onsdag 6 juli 2011

Underbara dagar.


Sommaren är här igen och vi passar på att njuta. I går kväll packade vi ner en flaska rosévin, jordgubbar, vattenmelon och mat till Henrik och hade en liten picknick nere på Oden i kvällssolen. I natt har Vilja ätit en del, men sovit så bra förutom det och vi tog sovmorgon ända till 9.30, så skönt. Lite bajsprat måste jag också hinna med. Sista två dagarna har Viljas pruttar luktat mer riktig prutt, inte sött som godis. I morse när hon bajsade var det tjockare och luktade också annorlunda. Inte sötbajs direkt. Har ni varit med om att bajsat förändras även om de bara äter bröstmjölk och ersättning? I dag gjorde vi en liten utflykt som jag berättar mer om senare. Passar på att bjuda på en fin bild på far och dotter som jag tog i måndags. Mina älskade hjärtan.

6 kommentarer:

  1. Guuud va härligt !!
    Snacka om vardagslyx :)

    SvaraRadera
  2. Vilket fint kort!!

    Fick du lyssnat på Henke? Vad tyckte du i så fall? :)

    SvaraRadera
  3. Underbar bild!

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  4. Ja alvas bajs är också annorlunda ibland, mycket tjockare i konsistensen och så luktar hennes gaser inte alls så gott längre, och jag helammar ju den här lilla damen :) undrar om det beror på vad man har ätit? Kram

    SvaraRadera
  5. Underbar bild!!

    Jag tycker att förändringen (frmaför allt lukten) har skett nu de sista veckorna, konsistensen har nog inte ändrats såå mycket :)

    Japp, jag som satt och läste igår kväll på någon blogg att deras bebis vaknade mitt i natten och var ledsen.. hmm :) var tvungen att ta en nap på två timmar idag hehe

    SvaraRadera
  6. Dopet blir den 13 Maj förutsatt att prästen kan då, vi ska inte ta någon präst här i Kalix utan vi ska ta in en präst från en annan kommun. :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.