fredag 15 april 2011

Det blev inte som tänkt.

Skulle skriva om att Henrik äntligen har avslutat utbildningen. Att Vilja har fått nya kläder. En bild på när hon myser i sin fin kofta och mys i bilbarnstol. Men så blir det inte. I stället får jag berätta att Vilja har en stor hård knöl på ena bröstet, som har blommat upp så fort. Svullna körtlar har hon haft, men den här ser läskig ut och jag får så ont i magen. Jag ringde på en gång till sjukvårdsupplysningen som kontaktade barnläkaren. Om Vilja blir annorlunda eller knölen röd, så ska vi åka in i natt. Annars ska vi åka in till akuten i morgon, för de ska inte ha så. Mycket trevligt och gott bemötande av rådgivningen. Sen att jag kommer att vaka som en hök och inte kunna sova i natt är en annan sak. Så nu hoppas jag att knölen går bort och att Vilja mår bra, så att vi kan mysa och gå på kalas i morgon.

4 kommentarer:

  1. Hej på dig! Hon har säkert fått häxmjölk i bröstet, dvs hormoner ifrån dig. Brukar gå tillbaka av sig själv.
    kram

    SvaraRadera
  2. fy vad jobbigt, klart att du blir orolig. hoppas att det inte är någon fara, att det är nåt hormonellt eller liknande!

    SvaraRadera
  3. fy vad läskigt! hoppas att ni har fått sova lite inatt och slapp åka in. och att allt går bra idag. kram!

    SvaraRadera
  4. Usch, det är hemskt när ens barn inte mår bra! Hoppas att hon mår bättre nu. Krya på sig- kramar till Vilja!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.