lördag 5 februari 2011

Snuvig.

Nu är han äntligen hemma. Teja har också varit extra mysig på morgonen och hon är också glad över att vi är samlade igen. Snuvan verkar inte bli bättre, tvärtom. Var ledig i går för att vila, hade ändå svårt att vara stilla och det slutade med att hela lägenheten var städad. Om Henrik är hemma två dagar, så har jag ingen lust att vi ska behöva städa de dagarna. Eftermiddagen blev inte som tänkt, då jag, igen, hade haft små blödningar i nästan ett dygn. Jag fick åka in igen och det tog så lång tid i går, vissa stunder hade jag planer på att rymma. Men vi passade på att utforska hela förlossningen. Det känns onödigt att behöva åka in för dessa blödningar, som verkar komma från samma ställe, så vi kom överens med läkaren om att så länge jag tycker att det är "normalt", behöver jag inte ringa. Det är bara så konstigt att jag fortfarande har dessa. Jag hoppas att kroppen verkligen visar om det är något annat som blir fel. I natt drömde jag att jag fick en blodpropp i vänster ben, så obehaglig dröm, eftersom mitt vänstra ben verkar ha påverkats av att tussen sjunkit längre ner och fixerat sig.
Nu ska vi äta lördagsfrukost. Mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar och ha en fin dag.