tisdag 28 september 2010

En liten tår i ögat.

Jag har en manlig förebild, en mycket älskvärd person. Tror inte att jag är ensam om att känna så. I dag fick jag hans gratulationer till det lilla livet. Jag fick tårar i ögonen. Han sa dels att jag kommer att veta vad meningen med livet är sen. Tror inte att jag har hört en man lägga fram ett barn på ett så vackert sätt. La en hand på magen och kände att starkare band än såhär får man aldrig. Jag hoppas att du mår bra därinne lilla älskade vän.

2 kommentarer:

  1. Så underbar känsla, håll kvar den länge.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh, så fint skrivet!

    Det löste sig med lägenhet. :) Det blev Uppsala. Men nu är det kallt här. Handskar på i morgon. Hur har ni det med värmen?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.