tisdag 27 juli 2010

Surströmmingspremiär med många härliga skratt.

I går kväll hade vi en mycket trevlig surströmmingskväll på Oden, tillsammans med Henriks föräldrar, bror, fru och Alice (som valde att sova i stället). Surströmming var kanske inte populärt hos alla, men tror att alla vara väldigt nyfiken på att smaka... ...jag tror att den här blicken säger:
"Det är ditt fel att jag måste äta den här sura fisken".

Men i stället för att peta i maten, så blev "äta surströmming" en ny utmaning för bröderna och de skrattade så att de kiknade. Jag blir glad i hela hjärtat när jag ser de här bilderna, det var skratt från långt ner i hjärtat.
"Titta jag kan..."

Mums. Inga konstiga miner här inte...

Syskonkärlek.
Tack alla ni för en trevlig kväll, för alla trevliga stunder sista veckan.
Vi längtar redan till att vi ses nästa gång.

4 kommentarer:

  1. Så mycket glädje i bilderna!
    kram

    SvaraRadera
  2. Helt underbart och du blicken sa allt i första bilden ;)
    men måste säga att jag förstår honom kan inte förstå det där med att äta surströmming ...
    Modigt att ni gjorde det
    kramisar

    SvaraRadera
  3. Har aldrig smakat surströmming men det är ingenting som lockat. I detta fall kommer jag dock lindrigt undan då jag kan skylla på allergi ;)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.