torsdag 29 juli 2010

Musik vid en ruin, det måste väl vara romantik.

Först.
Sätt på den här otroligt vackra låten.
Lunch på stråket med min kärlek. Mys i solen på torget.
Kvällsutflykt till Sunne kyrkoruin.
Kvällssolen speglade sig i vattnet. Sommarvärme. Ljudet och rörelse av glada människor. En filt. Sallad. Glädje. Värme i hjärtat.
Att få vila huvudet mot min kärlek, se en vacker blå himmel och höra den här härliga musiken.
Det var njutning. Kärlek. Avslappning.
En önskan om att alltid kunna leva här och nu.
Njuta av varje sekund som livet ger oss.
Livet är vackert.





Cykeltur hem med kvällssol och en vacker väg.
Man kan inte begära så mycket mer av en onsdag.

3 kommentarer:

  1. Strålande. Känns som att jag var där efter detta fina inlägg.

    SvaraRadera
  2. Åh vad härligt ni verkar ha haft! Hoppas att ni får fler fina och romantiska kvällar innan sommaren är slut.
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Fantastisk vacker låt du valt. Jag är liiiiite avis på er som fick möjlighet att se Moto Boy live och i sådana fina omgivningar dessutom. Kan tänka mig att det var en riktigt fin kväll.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.