måndag 19 april 2010

Storasyster är lillasyster.

Då var det verkligen definitivt.
Efter att min lillebror köpt hus och har en son på 4,5 år, så har
storasyster blivit lillasyster.
Ett stort grattis till dem och jag ser framemot att få se det nya
huset.

Efter jobbet i dag gick jag för att träna Body Balance. Jag vet att
vissa tycker att det låter väldigt osmart med tanke på att jag
lämnade blod i dag. Till saken hör att man kan träna samma dag, men
kanske ännu viktigare att lyssna på om kroppen säger "nej tack". Det
är så individuellt hur man mår efter en blodgivning. Personligen
tycker jag inte att man ska lämna blod om man blir som jag har varit i
dag, men efter 16 tappningar har jag aldrig varit såhär. Jag kände
rätt fort att jag inte var som jag brukar efter en lämning och blev
lätt yr vid hastiga rörelser och för er som har varit på balance,
så skakade mina ben redan under solhälsningarna. Det gick inte få
tillräckligt med syre till benmusklerna. Jag accepterade detta och tog
det lugnt och träningen gav nog mer psykiskt än fysiskt i dag. Jag
känner mig fortfarande konstig och yr, av det kan jag nog dra
slutsatsen att mitt hb-värde var lite lägre än normalt för mig.

Hoppas att Ni har en trevlig måndagkväll.

3 kommentarer:

  1. Hej fina du!
    Vad bra att du kom på att ta´t lite lugnt på träningen,
    det kommer en morgondag!

    Har en award på min blogg åt dig
    kram anna

    SvaraRadera
  2. Låter bra, ditt tänk. =)

    Gör mig lite gladare i själen.

    SvaraRadera
  3. Det är finfint med psykisk träning också! Och Body Balance är så bra! Gillar!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.