torsdag 22 april 2010

Små söta sommarskor.

Skulle säga god morgon till er med en bild på vår sallad som växer så att det knakar. Spännande. Men jag glömde såklart att ta kort på den, så det får bli senare. I morse hade vi en riktigt härlig morgon, där stress inte fick finnas med. En fantastisk morgon med finaste mannen, solsken och frisk luft.
Det som jag gillar just nu är att man kan börja använda alla små klackskor. Jag tycker om vintern, när man får ta fram stövlarna, men nu tycker jag att det är lika härligt att få lägga ner dem i förrådet. Det känns som om jag skulle vilja ha så många nya, så det måste bli en vända på stan snart, jakten på nya klackskor.

Har Du hittat några nya vår- och sommarskor?

4 kommentarer:

  1. Har inte hittat några skor än till mig. Lite för mycket öppna tår än för mig.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att man ofta får ont i fötterna av dem :) Även om man sitter hela dagarna så vill jag att de ska vara hyfsat bekväma så att man slipper gruva sig när man ska gå någonstans :)

    SvaraRadera
  3. Jag har ett par skor stående på jobbet och väntar på huruvida jag ska köpa dem eller ej. Men har nästan bestämt mig...får se i morgon :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt med salladen, mina bönor har precis skjutit iväg i krukan. Det är häftigt att se livet spira.

    Ha en underbar helg tjejen. Fikat med Coelho och te lät perfekt.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.