tisdag 20 april 2010

Ett blogg-lag till St Olavsloppet.

Varje år i juli går en mycket trevlig stafett mellan Östersund - Trondheim. Stafetten håller på i fyra dagar och det är en riktig löparfest. I fjol var jag lagledare till ett lag, i år har jag bestämt mig för att springa för något annat lag och har lagt intresseanmälan till ett rent tjejlag, men är öppen för alla förslag. Tanken har kommit över mig att ett lag med en massa bloggträningsmänniskor vore helt underbart. Så är ni intresserade hör av er till mig. Ni kan läsa mer om stafetten här.

2 kommentarer:

  1. Det låter väldigt intressant. Dock gifter vi oss den 24 juli och kommer ha fullt upp i stort sett hela månaden. Vilket datum är det?

    SvaraRadera
  2. Åh! Låter ju otroligt kul men 4 dagar innebär semester, och det verkar jag inte få i sommar... :(

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.