torsdag 29 april 2010

Att sola i samma solarium.

Brukar Du sola i samma solarium som din vän?

Det är nya grejen för tonårsflickor här i stan. Jag kan inte förstå att de får plats, men det lät som om de hade väldigt trevligt i alla fall. Fnissade och skvallrade.
Jag som måste skura solariet två gånger innan jag lägger, skulle nog ha svårt att dela solarium med någon...

I dag har gjort något som jag inte brukar. Gå till en butik bara för att de har extrapris på något. Men i dag kunde jag inte motstå att gå och köpa färsk laxfilé, så nu har jag lax så att jag klarar
mig.

2 kommentarer:

  1. SOla vill jag allt göra själv.

    SvaraRadera
  2. Nu solar jag inte solarium längre men var också en sådan som skurade både två gånger innan och EFTER! Hade nog inte ens kommit på tanken att ligga där och svettas tillsammans med någon annan.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.