måndag 25 juni 2012

Sommar i mina öron.

Det finns en del saker som jag alltid förknippar med sommar. En av de sakerna är Sommar i P1. Nu längtar jag efter en solig dag som man kan ligga i gräset, känna doften av sommar, jaga världens sötaste busunge och lyssna på P1. Eller en kväll då man kan ligga i hängmattan och bara må gott, en blandning av humlor, fåglar och sommarpratare. Eller när vi åker bil långt, fördriva lite tid, med just någon sommarpratare. Eller som nu, på arbetet. Har flera sommarpratare som jag har höga förväntningar på i år, vilka vill du helst lyssna på av sommarpratarna 2012?
Vi har klivit in i en intensiv, men mycket rolig vecka. Det är dags för årets stora löparfest. I morgon tänkte vi smygstarta lite på torget med att heja på alla barn i Mini-Olav, lyssna till Tupporkestern och andra aktiviteter för barn. Hur ser er vecka ut?

2 kommentarer:

  1. jag tänkte också åka in till stan då, hoppas vi ses!! /Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det vore roligt och så får vi hoppas på fint väder :)

      Radera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.