måndag 31 oktober 2011

En lunch hemma hos gammelmormor.

I går förmiddag åkte vi hem till Viljas gammelmomma, för att äta lunch tillsammans med henne, Viljas momma och gammelmoster Iréne. Som en överraskning kom även morbror och kusin Cevin dit och åt med oss. Det blev en trevlig lunch och jag blir alltid så lugn när jag kommer "hem". Jag hade sett framemot att Vilja skulle träffa Maja, mommas katt. Men Maja var inte alls lika social som hon brukar och det tycker jag är synd, då Vilja inte har möjlighet att träffa så många katter och jag älskar katter.
 Det är så fina. Vilja, morbror Fredrik och kusin Cevin.
 Mina två älsklingar.
 Vi plockade med två fina och gamla träleksaker från momma när vi åkte till gammelmomma, Vilja tycker väldigt mycket om dem och har gjort det hela tiden sedan hon föddes. Hon hittar alltid nya sätt att leka med dem på. Här får hon leksaken av momma.
Vilja och fina gammelmomma.


Det här är ett tidsinställt inlägg eftersom jag har så lite tid att blogga på veckorna.

4 kommentarer:

  1. åh vilka mysiga bilder :)

    Det var någon som skrev om att höststjärnorna är giftiga för katter och det hade jag ingen aning om... :( annars är dom ju så fina ! men ni har ingen katt nu va ? kram

    SvaraRadera
  2. Fina bilder! Vilja är så läcker i den där klädan. =)

    SvaraRadera
  3. Samma "one piece" som min Vidar! ;-) Så sööööt!

    Kram
    Lina

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.