lördag 22 oktober 2011

En liten brunch.

Tittar in lite snabbt för att önska er en fin lördag. Solen skiner här och vi ska snart ta en promenad ner på stan för att lämna tillbaka det jag köpte på Polarn o pyret, jag har ångrat mig och har hittat en annan mössa, tussar och vantar som jag (vi) vill att Vilja ska ha. Sedan ska vi laga lite brunch till farmor och farfar och sedan åka till några vänner för att laga och äta middag. Vilja ska få ha på sig en av klänningarna som hon fick i går från Kappahl.


6 kommentarer:

  1. Åh, älskar brunch! Söt klänning!

    SvaraRadera
  2. kappahl har såå fina kläder. gillar verkligen klänningen!

    SvaraRadera
  3. Hej, skickar en liten önskan och halvt desperat vädjan om hjälp.
    Jag är med i Fjällrävens tävling "Fjällräven Polar 2012" där en person som får flest röster får åka med på en 4 dagar hundspannfärd över polarisen 330km.
    Det skulle vara en dröm att få vara med men jag behöver typ 500 röster till för att ha en chans.
    Så jag ber dig om hjälp att uppfylla min dröm.
    Rösta på mig här:
    http://www.fjallraven.se/friluftsliv/polar/tavling/tavlingsbidrag/bidrag/?uid=707

    Man klickar på rösta och ger dem tillåtelse via FB (inget publiceras i era loggar, det är bara för att varje röst ska vara unik).
    Det skulle även vara guld värt om du kunde be dina vänner att rösta på mig.

    Jag bjuder på en ytterst fånig ansökningsfilm som jag hoppas ska ge er ett gott skratt. Finns på tävlingssidan i länken.

    Om du lägger upp ett inlägg i din blogg om ber dina läsare rösta på mig med en liten förklaring så lägger jag upp en bild med en länk från din blogg. Maila mig inläggets adress så lägger jag upp bilden. Se andra som har hjälp mig:
    http://www.smalochsnygg.se/fjallraven-polar-2012/
    Massor med kramar
    Jinni

    SvaraRadera
  4. Stella har också den där. Men den är så pass kort på henne redan att den är mer som en blus. Den krympte en hel del i tvätten..

    SvaraRadera
  5. Vilken söt lite klänning! Blomknapparna var ju så söta! Den kommer vilja bli riktigt fin i!kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.