lördag 24 september 2011

Melissa Horn, fredag och en underbar dotter.

Vill berätta för er. Att, i går var en sådan dag, då jag njöt av varje minut. Det var fredag. Var nytränad. Visste att familjen skulle få två dagar ledigt tillsammans. Solen gjorde oss sällskap lite då och då och gjorde de vackra höstlöven ännu vackrare. Jag och Vilja myste, inomhus. Gosade, busade, lekte och bara lät varje minut vara sådär fin. Vi lyssnade till Melissa Horns nya skiva. Det är något magiskt över henne. Så bra. Ni måste lyssna på den. På eftermiddagen gick vi ut, promenerade till farmor. Jag fick kaffe och Vilja fick gosa en stund. Sedan promenerade vi till skogen, plockade med oss det finaste lingonriset hem. Jag är kär. I min dotter. Hon är fantastisk på alla sätt.

9 kommentarer:

  1. Vilken mysig dag! Melissa Horns nya cd har jag inte lyssnat på. Såg den på Åhléns här om dagen och blev sugen på att köpa den då jag tycker hennes första cd är grymt bra. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack :) DEn bilden är en favorit hos mig också ;)

    Så söt din dotter här. Helt underbar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vilken underbar dag! Och Melissa...saknar ord!
    Hur brukar/de du göra med amning när du är iväg och tränar/jobbar? Har börjat fundera lite framåt hur vi ska göra så att man kan dela på matning...
    Kram

    SvaraRadera
  4. Heeej, tackar go du är. Ohh Melissa Horn är fantastisk =D, henne vill jag gärna se live

    låter som n har en helt underbar helg
    kramar

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar dag det låter som ni har haft! Melissa Horn är ju så underbar, blir att lyssna på hennes nya skiva imorgon! Hoppas ni haft en mysig lördagskväll!

    SvaraRadera
  6. Ja den är helt underbar och mysig, såg en liten flicka i centrum idag som också hade en. Tur att man fick tag i en innan dom vart slutsålda:)

    SvaraRadera
  7. Kika in KappAhl, finns många fina mockasiner där i alla möjliga färger :D

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Melissa Horn går varm här hemma, såå himla bra ! :)

    SvaraRadera
  9. Vilken underbar dag! Hoppas att er helg varit lika fin!
    Du har en award att hämta hos mig också!
    Stor kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.