tisdag 27 april 2010

Tiger Balsam Soft.

Läste i Runners World att Läkemedelsverket nu har godkänt Tiger Balsam Soft, för användning vid spänningshuvudvärk. När jag läste det så tyckte jag att det lät som en väldigt bra produkt, och ville såklart testa den. Till saken hör att jag väldigt sällan har spänningshuvudvärk, så för mig är det ingen mening att testa produkten nu.
Vet att många lider av just, spänningshuvudvärk, och därför vill jag tipsa om den här. Produkten fungerar även vid muskelskador, träningsvärk, stelhet och förkylning. Du hittar den i många hälsokostbutiker, men även i vanliga matvarubutiker.

2 kommentarer:

  1. Tigerbalsam är alltid bra att ha hemma. Köper ett gäng varje gång jag har varit i Thailand .

    SvaraRadera
  2. Hej där! Enda minuset är väl att den luktar massa. Kanske den här är mildare eftersom den ska hjälpa huvudet?! Skrev de något om doft?

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.