tisdag 8 november 2011

Middagsbesök.

Satte mig i soffan och kom på mig själv med att inte ha suttit vid datorn något i dag, förutom på förmiddagen på jobbet. Mirja och Mattias kom hit på middag i kväll och det var så längesen och det var så trevligt att träffa dem. Vi måste att vi ses snart igen. Har tyvärr inte hunnit kolla in Vintage Stories från Kappahl ännu, någon som har varit i butik och sett om utbudet är större än på nätet?
Har även funderat på Viljas sömnrutiner på dagtid och tror att hon är på väg att ändra dem, medan vi kör på med det vanliga. Så nu ska vi bli mer noga på att lyssna på henne. Och sedan sänder vi några extra kramar till mina mamma som har haft en jobbig dag med ett eventuella njurstensanfall, vi hoppas att det nu är på bättringsvägen. Och några glädjekramar till farmor som är på spännande äventyr söderut. Nu längtar sängen efter mig och jag efter den. Sov så sött.

Vår lilla sötnos. 111107.

5 kommentarer:

  1. Tack för dit tips. Ska testa! Ha en bra kväll. Kram

    SvaraRadera
  2. Åhåå den har jag missat.. Kapp Ahls Vintage Stories altså!

    Köpte deras dopklänning i våras å lite andra små saker. Ska absolut i väg o kika på vinterns utbud!

    Tack för tipset! :)

    SvaraRadera
  3. Tack för kommentaren! Hjälpte intyolen något?
    Vilket fint inlägg med hälsningar till nära och kära!
    Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera
  4. åh så fin den där tröjan är, har spanat på den till Alva men den fanns inte när jag var på PoP sist :( kramar

    SvaraRadera
  5. Tack snälla för igår. Det var jättemysigt och lyxigt att bli bjuden på middag på en vardag. Nu får det inte dröja lika länge till nästa gång!!

    Kramar Mirja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar och ha en fin dag.